Sunday, July 3, 2011

Ulang cetak ke-3!

Alhamdulillah. Syukur kepada Tuhan.
Terima kasih kepada pembaca Semanis Tart Ceri.

5 comments:

Adibah Jumali said...

bila nak wat sambungannya?
best sgt cite nih

Umi Rusyaida said...

Sama-sama

Kakak said...

salam, saya dah bace semanis tart ceri dan saya sangat suka ceritanya. Tapi, bila mahu terbit sambungannya? Saya tak sabar nak tahu apa jadi pada Iman Selina dan Encik Hakim..

Wan Elyana Camilla said...

haa ' betul 2 , saia pun tak sabar nak tau apa terjadi pada iman selina & encik hakim , lagi satu yang dekat tengah -2 page tu ada cara -2 membuat pizza kan best lah .

Cik Jari Manis said...

best lah cerita ni....suke sgt2!!