Wednesday, September 29, 2010

Karya Terbaharu


Ini karya terbaharu saya yang bakal menyusul....

Ini kisah Puteri Alissa yang begitu meminati tudung bermanik sehingga membuat orang di sekeliling menjadi rimas. Mana tidaknya, mahu memberikan makan anak itik sahaja pun mahu memakai tudung dan selendang yang sarat dengan manik-manik dan berkilau-kilau.
Tetapi ada satu peristiwa yang membuatkan Tengku Alissa serik....

6 comments:

- said...

nama saya nur alissa sabrina . saya pun suka tudung yg bermanik . saya rasa novel puteri tudung bermanik mmng amat sesuai ntuk diri sya . saya x sabar ingin membelinya .

MaslinaNgadiman said...

Terima kasih Cik Nur Alissa Sabrina :)

FaizAzhar said...

Saya suka sangat buku Semanis Tart Ceri, tapi belum pun habis membacanya. Saya juga berminat ingin menulis Novel Awal Remaja tetapi, ada x penulis dibawah umur? Saya baru shj 11 thn (thn ini)dan saya takut kalau2 cerita yg sya nk buat x menarik..

NurHusnina Dini said...

Baru - baru ni, mak lang saya telah menghadiahkan buku bertajuk Puteri Tudung Bermanik.. Saya suka membacanya..

Izzati said...

Nama saya Nurl Izzati.Saya sudah membaca cerita Puteri tudung Bermanik.Cerita ini menarik dan saya suka membacanya.Dalam masa sehari saya sudah habis membacanya.Saya memang suka membaca novel-novel.Saya ada banyak koleksi novel dirumah.Saya dan kawan-kawan sekolah pernah buat novel sekali.Novel budak-budak..Tapi tak habis buat.Buat dalam buku aje.Cerita ini ada pengajaran juga..Bagus cerita ini..

naD -I- =D said...

ermm..saya dah habis membaca buku cerita ni...buku cerita ini mmg sangat menarik..